יום חמישי, 15 בספטמבר 2016

כל מה שרצית לדעת על...ברצלונה

ברצלונה


צולם בברצלונה   מיה כרמי-דרור (C)

ברצלונה, איזו עיר, אוירה קלילה וכייפית, עיר תוססת ללא הפסקה.
 אחרי הכל גדלו ויצרו כאן גאודי, דאלי ופבלו רואיז פיקאסו. יש הרבה מה לראות ולעשות בעיר וסביבותיה ומה שבטוח הוא שלחובבי אדריכלות ואמנות לא יחסר מה לעשות. מוזיאון פיקאסו, המוזיאון לאמנות בת זמננו, מוזיאון התלבושות והאריגים, הם רק חלק מהמוזיאונים שאפשר למצוא בעיר ברצלונה. אפשר לבקר בעיר גם בפארק גואל, כנסיית הסגרדה פמיליה, פארק הלברינת, גן הסיוטודלה, פורט אוונטורה ובגן החיות של ברצלונהברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד, אחרי מדריד והיא עיר תוססת, מלאה במקומות בילוי וחיי לילה מגוונים.

המטבע בספרד הוא אירו.

מצאתם טיסה במחיר משתלם? מעולה. ברצלונה היא יעד מאוד מבוקש ולכן מחירי הטיסות אליה אינם זולים במיוחד. יחד עם זאת ניתן למצוא טיסות משתלמות אם מחפשים נכון.

עכשיו הזמן למצוא מקום לינה: תוכלו להזמין מלון כאן במחיר משתלם. שימו לב שמחיר המלונות במקומות המרכזיים יקרים יותר אך הם חוסכים לכם זמן רב בנסיעות. 
מאחר וברצלונה היא עיר קטנה באופן יחסי ורוב האטרקציות שלה מרוכזות באיזור אחד בחירת מלון מרכזי מתאימה כאן מאוד.

לנוחיותכם ריכזתי כאן את עשרת המלונות שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר בעיר. מדובר במלונות במגוון דירוגים ומחירים ולכן אני ממליצה לעבור על כל הרשימה ולראות מה מתאים לכם ביותר.
לרשימת המלונות המומלצים לחצו כאן

אפשרות טובה לא פחות היא מציאת דירה. כאן השפע הוא רב ותוכלו אפילו להוזיל משמעותית את העלות ולקבל מאיתנו מתנה 37$ בלי לעשות כלום!


ברצלונה   מיה כרמי דרור(C)

מזג אויר: מזג האויר בברצונה דומה לישראל אם כי קריר יותר וגשום הרבה יותר. בחודשי הקיץ חם, חם מאוד (איזה כיף שיש שם חוף ים שווה ביותר!)
בסתיו שמתחיל בספטמבר מתחיל להתקרר ואל תתפלאו אם לפתע תתקלו במטח גשם פתאומי, זה קורה. מצד שני, גם בחודשי החורף הקרים יכולים לעבור ימים רבים ללא מופע גשם, מה שיאפשר לכם לטייל בנחת באויר הפתוח. לא אגזים אם אומר שמדובר ביעד עם מזג אויר מושלם שמאפשר לנו לטייל בו כל השנה!!
כאן תוכלו לבדוק מה יהיה מזג האוויר בתאריך הנסיעה שלכם


אלו האתרים המרכזיים לראות בברצלונה:



הרמבלה: ליבה הפועם של העיר ברצלונה הוא המדרחוב הארוך הזה והרחובות שסביב לו. קילומטר אחד אורכו של המדרחוב, שמורכב, למעשה, מחמישה רחובות שונים . כמו רחובות מפורסמים אחרים בעולם, גם כאן יש שפע מסעדות, בתי קפה, חנויות שיקיות, דוכני רחוב והרבה מן האוירה המיוחדת של ברצלונה. אחת האטרקציות המהנות ביותר בעת ביקור בברצלונה היא פשוט לשוטט ברמבלס. יחד עם זאת יש לשים לב לשני דברים: רמת המחירים בבתי העסק כאן מיועדת לתיירים - כלומר, יקרה מאוד. שנית - בתוך כל ההמולה, שימו לב לחפצים שלכם.

שוק בוקריה (La Boqueria): שוק אוכל מקסים, עשיר בצבע והמולה, שהוא שלוחה מקורה, היוצאת מתוך הרמבלה. כאן תמצאו מאפים, פירות וירקות טריים ועזי גוון, דגים ופירות ים ועוד. ריח התבלינים הטריים, ניחוחות השקדים והאגוזים הקלויים וודאי יפעלו את פעולתם גם עליכם, ואין אחד שיוצא רעב מהשוק. אתר חובה בכל סיור בין אטרקציות בברצלונה.
כתובת: La Rambla 91
ימי פעילות: שני עד שבת 8:00-20:30
אתר אינטרנט www.boqueria.info


הרובע הגותי (Barri Gotic): זהו אחד האזורים המקסימים של העיר, אשר קיים עוד מן המאות ה-14 וה-15. סיירו בין הסמטאות הצרות והמרוצפות אבן והביטו במבנים העתיקים היפים ופשוט תנו לעצמכם ללכת לאיבוד. רובע זה שופע גם בחנויות קטנות, בתי קפה ומסעדות שנחמד לשבת בהם. אם תרצו ללמוד לעומק על ההיסטוריה של האזור והעיר, תוכלו להכנס למוזיאון ההיסטוריה של העיר (Museu d'Historia de la Ciutat). מיקום: בצמוד לרמבלה.

מוזיאון פיקאסו (Museu Picasso): האמן המפורסם פאבלו פיקאסו היה אמנם יליד העיר מלגה, אך הוא היה גם תושב ברצלונה בין השנים 1895-1904, שהיו הבולטות והחשובות ביותר בתקופת יצירתו. המוזיאון אינו מציג את העבודות החשובות והמוכרות של פיקאסו, אלא מתמקד באיורים ובעבודות פחות מוכרות, שיאפשרו לכם הצצה אל אספקטים נוספים בחיי האמן ומורשתו. המוזיאון שוכן בבית יפהפה בסגנון גותי, מה שמוסיף לחוויית הביקור.

כתובת: Carrer Montcada 15- 23, Born-Ribera
שעות פתיחה: שלישי עד ראשון: 9:000-19:00, חמישי עד 21:30, שני סגור
מחיר: 11 אירו לכניסה, 14 אירו כולל תערוכה מתחלפת
אתר אינטרנט    www.museupica sso.bcn.cat
בצמוד למוזיאון יש מסעדות מתוקות להפליא וחנויות מקסימות.

הקתדרלה (La Seu Cathedral): מבנה גותי מרשים, שבנייתו החלה עוד בשנת 1298 והוא הורחב שוב ושוב במאות שלאחר מכן. עיקר ייחודו של המבנה הוא דווקא באכסדרה היפה. פנים המבנה עצום בגודלו, מפואר ומרשים והכניסה ברוב שעות היום אינה בתשלום, למעט שעות הצהריים, בהן יש צורך בתשלום סימלי.
כתובת: Place de la Seu
שעות פתיחה: 8:00-12:30 ללא תשלום ו-13:00-17:30 בתמורה לתרומה, 17:45-19:30 ללא תשלום
אתר אינטרנט www.catedralbcn.org

האקוואריום וקולנוע איימקס (L'Aquarium de Barcelona & IMAX): זה אולי יפליא אתכם, אבל מתחם זה הוא אחד מאתרי התיירות המובילים בעיר, הרבה מעבר לכמה אתרים היסטוריים ומתבקשים יותר. אטרקציה נחמדה למשפחות - קולנוע תלת מימד ולצידו מוזיאון ימי בו ניתן לחזות בכרישים, מיני דגים שונים ועוד.
כתובת: Port Vell Barcelona, הנמל למרגלות הרמבלה
שעות פתיחה אקוואריום: בכל יום: 9:30-21:00, סופי שבוע עד 21:30 (ביולי-אוגוסט עד 23:00).
מחיר אקוואריום: גילאים 3-4, עלות: 7 אירו, 5 עד 10, עלות: 15 אירו, גילאים 11 עד 64, מחיר: 20 אירו (הנחה בהזמנת כרטיס באתר האינטרנט).
אתר האקוואריום: www.aquariumbcn.com
אתר האיימקס: www. imaxportvell.com

סגרדה פמיליה (La Sagrada Familia): זהו האתר המוביל בכל רשימת אטרקציות בברצלונה. למעלה משני מיליון (!) תיירים פוקדים מדי שנה את הכנסיה, שתוכננה ועוצבה על ידי אמן האדריכלות המפורסם אנטוניו גאודי. בניית המבנה החלה עוד בשנת 1882 והיא עדיין נמשכת, כאשר הצפי לסיומה הוא בעוד למעלה מעשרים שנה. עד היום הושלמה בנייתם של שמונה צריחים מתוך 12 המתוכננים, המייצגים את שנים עשר שליחיו של ישו. יש הרואים במבנה יצירת פאר ארכיטקטונית ויש המוצאים בו בעיקר כיעור. אתם תחליטו. מומלץ לעלות לראש אחד המגדלים לתצפית וכן להזמין כרטיסים מראש בכדי להמנע מהתור. בעיניי מספיק לטייל מסביב לכנסיה ואין שום צורך לעמוד בתור האינסופי. הסתובבו סביבה, התפאלו מהגודל והעוצמה והמשיכו הלאה.

לה פדררה - קאסה מילה (La Pedrera - Casa Mila): עוד אחד מהמבנים המיוחדים של גאודי בעיר, גם הוא אתר תיירות מוביל. ניתן להבחין כאן בייחוד הסגנוני של אמן זה, במבנה שזכה לכינוי "לה פדררה" - המחצבה. הקמתו של המבנה המיוחד הסתיימה בשנת 1912 ובעת סיור בתוכו תוכלו גם לבקר בתערוכות שונות אודות האמן ועבודותיו. ניתן גם לעלות לגג המבנה ולהתרשם מהנוף והארובות המעוצבות שעליו.
כתובת: Carrer Provença 261-265
שעות פתיחה: מרץ-נובמבר 9:00-20:00, נובמבר-פברואר 9:00-18:30
מחיר: 20.5 אירו

קאסה באטיו (Casa Batlló): מבנה נוסף בעיצובו של גאודי הגאון ואחד מהאתרים החשובים ביותר בכל רשימת אטרקציות בברצלונה. הבניין הוקם בשנת 1877 ונועד לשמש כבית מגורים למשפחה ממעמד הביניים, תושבי ברצלונה. ישנם קווי דמיון בין קאסה מילה וקאסה באטיו (אשר שוכנות לא הרחק זו מזו), אולם קאסה באטיו הרבה יותר צבעונית וססגונית מאחותה. חזית הבניין כמו גם קומות הבית, אגפיו וחדריו השונים שונים זה מזה ונבדלים זה מזה בצבעים ובסגנון. אל תשכחו לעלות אל גג המבנה, כדי להתפעל מיצירות המופת הצבעוניות שעליו.
כתובת: Passeig de Gràcia, 43
שעות פתיחה: בכל יום 9:00-21:00 (כניסה אחרונה ב-20:00).
מחיר: 21.5 אירו למבוגר 18.5 אירו לסטודנטים וילדים עד 18 (כניסה חינם לבני 6 ומטה(

מונטז'ואיק (הר היהודים):  הוא שמה של גבעה, המתנשאת מעל קו הרקיע של ברצלונה ויש הסוברים כי מקורו הוא "הר היהודים". אזור זה הוא ריאה ירוקה נפלאה של העיר, שמלבד האתרים המעניינים שבתחומה, גם סתם טיול יכול להיות עבורכם מהנה מאוד, יש רק לקחת בחשבון שהשבילים מעט תלולים. על ראש הגעה ישנו מבצר עתיק, מאמצע המאה ה-17, שעמד במוקד של מספר מאבקים ומלחמות לאורך ההיסטוריה. סביב המבצר גנים יפים בהם נחמד לטייל. את הדרך לגבעה אפשר לעשות בנסיעה ברכבל, המחבר את הגבעה עם הנמל, כך שבדרך תזכו גם במבט על נופים מהממים, אבל אולי תצטרכו להמתין הרבה זמן בתור
מזרקות הקסם         מיה כרמי דרור (C)


"המזרקה הקסומה" וכיכר אספניה (Font Màgica & Placa Espanya): כיכר אספניה היא הכיכר המרכזית באזור מונטז'ואיק ולצידה נמצאת מזרקה, שהיא עבודת אמנות גדולה, אשר הוקמה לרגל היריד העולמי שנערכה במונטז'ואיק ב-1929מזרקת הקסם היא בעצם מופע גדול של פעלולי מים, מוזיקה, אש וצבע (בשעות הערב). אחת הפופולאריות ביותר ברשימת אטרקציות בברצלונה. המופע מתחיל אחת לחצי שעה במסגרת שעות הפעילות  בסופי שבוע. מומלץ להגיע מוקדם מאחר והמקום מתמלא באלפי תיירים מידי ערב.
כתובת: Placa Espanya, לרגלי מונטז'ואיק.
שעות מופעי המזרקה: 31 במרץ עד 30 באוקטובר 21:00-23:30, בימים חמישי עד ראשון בכל חצי שעה. 1 בנובמבר עד 5 במאי, בימים שישי ושבת 19:00-21:00, 20 בפברואר עד 30 במרץ בשעות 19:00-21:00 בימים שישי ושבת.


פואבלה אספניול (Poble Espanyol): אתר קטן, שהוקם גם הוא לרגל היריד העולמי של 1929 וכשמו כן הוא - כפר ספרדי מסורתי. הכפר הוא למעשה, ניסיון ארכיטקוני להציג את כל מאפייני הבניה הספרדית הכפרית, לפי סוגיה השונים ומאפייניה האזוריים, לצד בעלי מלאכה שונים. באתר ישנם גם מסעדות, בתי קפה וחנויות. בערב נחמד לבלות כאן או לצפות במופע פלמנקו במועדון Tablao del Carmen המפורסם.
כתובת: Av. Marques de Comillas
שעות פעילות: שני: 9:00-20:00, שלישי, רביעי, חמישי, ראשון: 9:00-24:00, שישי: 9:00-3:00, שבת: 9:00-4:00
מחיר: 12 אירו


מיה כרמי דרור (C)

פארק גואל (Park Güell): הרוזן יוסביו גואל (Eusebio Güell), מי שהיה אחד מעשירי העיר ברצלונה ופטרונה של העיר היה היזם, שפנה אל גאודי בתחילת המאה ה-20 וביקש ממנו לעצב את הפארק. הכוונה הראשונית היתה שאזור זה יהווה שכונת מגורים אקסקלוסיבית לעשירי העיר, אך משלא התעורר עניין בקרב התושבים הפוטנציאליים, מסר גואל את הפארק לידי העירייה והתושבים. כיום זוהי אחת הפנינים האמיתיות של ברצלונה, בה אפשר להביט ולהתרשם שוב מגאוניותו של האמן גאודי. בכניסה הראשית יברך אתכם אחד מסמלי העיר המוכרים - לטאת המוזאיקה המפורסמת. המשיכו וסיירו בפארק, התפעלו מן המבנים המעניינים והמוזרים של גאודי, הגינות ומן הנוף היפה של ברצלונה שנשקף בעודכם ישובים על הספסלים המעוצבים. אתר חובה.

כתובת: Carrer d`Olot
שעות פתיחה: כל השנה 8:00-21:00
מחיר: 7 אירו, ילדים (9-12) ומבוגרים (מעל 65) – 4.90 אירו


בית גאודי (Casa-Museu Gaudí): הבית בו התגורר גאודי עם אחייניתו בין השנים 1906-1926 הוסב למוזיאון קטן ומקסים, בתוך פארק גואל. ניתן לסייר בחדרים בהם חי ויצר ולהתרשם מפריטים שונים, פרי עיצובו: רהיטים, תדפיסים, איורים ועוד.
שעות פתיחהאוקטובר-מרץ: 10:00-18:00, אפריל-ספטמבר: 10:00-20:00

קאמפ נואו
מוזיאון קבוצת FC ברצלונה (Barcelona FC Museu): מוזיאון זה הוא אתר חובה עבור אוהדי כדורגל ואוהדים של ברצלונה בפרט. המוזיאון, המוקדש לאחת מקבוצות הכדורגל הגדולות בהיסטוריה, שוכן בביתה, איצטדיון קאמפ נואו (Camp Nuo), הענק המפורסם. כאן תוכלו לראות את הגביעים בהם זכתה הקבוצה, חולצות שחקנים ועוד פריטי ממורביליה שונים, לבקר בתאי ההלבשה, יציע הכבוד ועוד. הסיור נמשך שעה וחצי ומומלץ להגיע עד 11:00 בבוקר או אחרי 16:00 כדי לא להמתין הרבה.
כתובת: Aristides Maillol, entrance no 7
שעות פתיחה: 28 במרץ עד 12 באוקטובר, כל השבוע: 10:00-20:00, 13 באוקטובר עד 17 במרץ: 10:00-18:30, ראשון: 10:00-14:30.
מחיר: 23 אירו למבוגר, 17 אירו לילד.



מיה כרמי דרור (C)

פארק סיוטדלה (Parc de la Ciutadella) – פארק מדהים וגדול שבמרכזו מזרקה גדולה אשר מוקפת בריכת מים עם ברווזים. מול המזרקה קיים אגם מלאכותי גדול שבו ניתן לשוט בסירות. בסופי שבוע ניתן לראות מופעים של תזמורת מקומית על הבמה המרכזית וכן רוכלים שונים מגיעים למכור את מרכולתם. בקצהו השני של הפארק נמצא גן החיות של ברצלונה. מחוץ לפארק ניתן לראות את שער הניצחון של העיר.
כתובת: Av. del Marquès de l'Argentera
שעות פתיחה: בכל יום מ-8:00 ועד 22:00


מופעי פלמנקו- הפלמנקו הוא אמנם הריקוד המסורתי של ספרד, אך הוא אינו הריקוד המסורתי של חבל קטלוניה שברצלונה היא בירתו. לכן קצת קשה יותר יהיה למצוא מופע פלמנקו איכותי בברצולנה. מופעים כאלו יהיו תמיד מאוד מכווני תיירים ולעיתים קרובות יהיה מדובר במלכודת תיירים לכל בדר בה תתבקשו לשלם סכומים גבוהים של כסף על ערב ארוך ומייגע עם בופה פתוח ועייף של מנות טאפסים נטולות השראה וחיים ומופע פלמנקו ארוך ומייגע.
אני מצאתי שהמועדון הקטן בפלאזה ריאל, ברובע הגותי הוא בדיוק מה שמתאים לתייר הממוצע: מופע קצר באורך חצי שעה, מחיר סביר של 9 אירו לאדם, לא מזמינים כרטיסים מראש, פשוט מגיעים ועומדים בתור בכניסה.

איך מגיעים? פלאזה ריאל נמצאת ברובע הגותי וניתן להגיע אליה מסמטה שיוצאת משדרות הרמבלה. הקיפו את הכיכר עד שתתקלו במועדון הפלמנקו. הוא אמנם קטן אבל לא מפספסים אותו. שימו לב שהוא נפתח רק בשעות הערב ולא ניתן לרכוש כרטיסים בבוקר מראש.

מיה כרמי דרור (C)  


הצעות לטיול מחוץ לעיר

ביקור במונסראט (Montserrat): ניתן לצאת לטיול יום מברצלונה באזור זה, בו קיים מנזר עתיק ויפה, אך עיקר העניין הוא נופי הטבע המרהיבים הנשקפים מכאן, מראות יפים ביותר של חבל קטאלוניה. הצטיידו בנעלי הליכה נוחות, צאו מתחנת הרכבת של המנזר וטיילו בשביל. תוכלו כך לבלות יום של בריחה אל הטבע ולחזור אל העיר בערב. קראו כאן: מידע נוסף על טיול אל מונסראט.
הגעה: מרחק שעה נסיעה, צפון מערבית לברצלונה. ניתן לצאת ברכבת מכיכר קטאלוניה בעיר.

מיה כרמי דרור  (C)

העיר פיגראס ומוזיאון דאלי (Figueres): העיר פיגראס היא עיר נחמדה לטיול יום, אליה ניתן להגיע בנסיעה של כשעה וחצי מברצלונה או נסיעה קצרה ברכבת RENFE. פיגראס היתה ביתו של רב-האמן סלבאדור דאלי ומסיבה זו הוקם בעיר מוזיאון נרחב ליצירתו (Dalí Museum). מראהו החיצוני המיוחד של המבנה כבר מעיד בעצמו על מה שתפגשו בפנים - אוסף רחב של עבודותיו של הגאון דאלי. מומלץ לרכוש כרטיסים מראש ולחסוך את העמידה בתור.
כתובת: Gala-Salvador Dalí Square, 5
שעות פתיחה: 1 בנובמבר עד 28 לפברואר בין 10:30-18:00, 1 במרץ עד 30 ביוני 9:30-18:00, 1 ביולי עד 30 לספטמבר בין 9:00-20:00 וב-1 באוקטובר עד 31 באוקטובר 9:00-18:00
מחיר: 12 אירו


מיה כרמי דרור (C)

טיול בעיר חירונה (Girona): עיר קטנה הנמצאת במרחק של כשעה וחצי נסיעה ברכבת מברצלונה. העיר היתה בעברה מרכז פורח של קהילה יהודית ועד היום יש בה רובע יהודי מטופח, סמוך לרחוב Carrer de la Forca. מקומות יפים ומעניינים נוספים בעיר היא הקתדרלה, הרחוב היפה Rambla de la Libertat ובו חנויות, בתי קפה ומסעדות לרוב, חומה עתיקה ועוד. כאמור, ניתן להגיע בקלות עם רכבת RENFE מברצלונה. חובבי "משחקי הכס" ישמחו לגלות כי בחירונה צולמו כל סצינות החוץ בסידרה.


קניות בברצלונה

ברצלונה היא עיר אירופאית צעירה ברוחה וככזאת היא מציעה שלל אפשרויות קניה . באופן שוטף המחירים בחנויות בעיר זולים יותר מרוב הבירות האירופאיות אך לא הזולים ביותר. מאחר וספרד מחזיקה בבעלות על מספר רב של רשתות אופנה כמו זארה, מנגו ודיזיגואל, רשתות אלו מעט זולות יותר אצלם באופן טבעי.

שווקים:

מיה כרמי דרור (C)

בוקריה: רבות כבר נאמר ועוד יאמר על שוק האוכל המדהים הזה. זהו בהחלט לא מקום שתוכלו להרשות לעצמכם לפספס בברצלונה. שורות על גבי שורות של דוכנים צבעוניים עם סחורה נהדרת ומפתה, פירות, ירקות, בשרים ופירות ים - יש כאן הכל ובשפע יוצא מן הכלל. אמנם רוב מה שמוצע כאן למכירה הוא מתכלה, אך יש פה גם חנויות בהן תוכלו לרכוש מוצרים שאפשר לקחת הביתה כמזכרת טעימה, כמו גבינות קשות, ריבות מקומיות ומשקאות ביתיים. רעבים לא תצאו מפה. השוק פועל בשני עד שבת, בשעות 08:00-20:30.


שוק האנקאנטס הוא שוק הפשפשים המרכזי של ברצלונה. זהו אחד השווקים הוותיקים ביותר באירופה, שהחל את פעילותו במאה ה-14. מקום מושלם לכל מי שאוהב לנבור בין ערמות של בגדים, לפשפש בין חפצים וללמוד על הזמן החולף דרך החומרים. יש כאן מבחר מוצרים יד-שנייה, ענתיקות מכל סוג ושלל של ג'אנק שעלול לעורר עניין. מאות סוחרים מגיעים לכאן פעם אחר פעם, מציעים את מרכולתם ומתמקחים על המחיר, שבלאו הכי אין זול ממנו. השוק פתוח בימים שני, רביעי, שישי ושבת בשעות 07:00-18:00.
כתובת:
 Plaça de les Glòries Catalanes, תחנת Glòries


קניונים:
אל קורט אינגלז: חנות הכלבו הגדולה בברצלונה ניחנה בסגנון ספרדי ואופי ייחודי, בשונה ממרכזי קניות אחרים בעיר. הכלבו מתפרס על פני בניין בן תשע קומות וממוקם לצד כיכר קטלוניה (Plaça de Catalunya), לא תוכלו לפספס אותו. הספרדים מתייחסים לחנות כאל אחד מסמלי התרבות שלהם, משום שהיא כוללת מבחר של חנויות מקומיות עם סחורות שמיוצרות באזורים שונים מרחבי המדינה. זהו מקום שמומלץ לכל תייר להיות בו לפחות פעם אחת ולהתרשם מההיצע הרב. תוכלו למצוא פה כמעט כל דבר שתחפשו - מוצרי חשמל, ספרים, מוסיקה, בשמים וקוסמטיקה, אביזרי אופנה, ביגוד מכל סוג, חנויות נעליים, רהיטים, צעצועים ועוד. כשתרצו לנוח מהמבחר הלא-יאמן הזה, תעלו לקומה האחרונה ושבו לאכול באחת מהמסעדות או בתי הקפה. פתוח בימים שני-שבת, בשעות 10:00-22:00.
כתובת:
 Plaça de Catalunya, 14, תחנת Plaça de Catalunya


ליד קניון מגנום ברצלונה  .  מיה כרמי דרור (C)

מגנום: מרכז קניות גדול ומקורה שממוקם על קו החוף סמוך לנמל. אם התעוררה בכם הסקרנות לבקר בקניון אירופאי ולצאת עם כמה רכישות חדשות, אתם מוזמנים להגיע לכאן. תוכלו לשוטט בין חנויות אופנה, טיפוח, צעצועים, שוקולדים ומכשירים טכנולוגיים. מעבר לכך תוכלו למצוא פה גם ברים, מסעדות ואולמות קולנוע. יש כאן חנויות של רוב רשתות האופנה הגדולות כמו H&M ו-Pull & Bear, לצד חנויות מעצבים נוספות המציגות קולקציות משתנות של מעצבים מצליחים בספרד.
לחובבי הספורט אסור לדלג על החנות הרשמית של מועדון המעריצים של FC-Barcelona. היתרון הגדול הוא שהמקום פתוח בכל ימות השבוע, כולל בימי ראשון וכולל בחגים, בין השעות 10:00-22:00 (המסעדות פתוחות עד 01:00 בלילה).

כתובת:
 Moll d'Espanya 5, תחנות Drassanes ו-Barceloneta


פסאו' דה גרסיה: רחוב הקניות הגדול ביותר, המספק חווית קניות במרכז השוקק של העיר, לצד בניינים מודרניים בעיצוב עוצר נשימה. אזור הקניות בברצלונה ממוקם בין הרחובות Passeig de Gracia ו-Rambla de Catalunya. כאן תוכלו למצוא מנעד רחב של חנויות, החל מהמותגים המובילים בעולם וכלה במציאות שוות. שיטוט בין המגוון הרב יאפשר לכל חובבי הקניות לחזור הביתה עם אוצר פרטי, שיתאים להעדפותיהם ולתקציב שבידם. רוב החנויות הן אקסקלוסיביות ויוקרתיות, אך ישנן גם רשתות ביגוד בינלאומיות במחירים טובים כמו "זארה" ו"מנגו". באזור נמצאות גם מספר חנויות עיצוב וריהוט.
כתובת:
 Passeig de Gràcia, תחנת Passeig de Gràcia


דיאגונל מאר: בקצהו של רחוב Avenida Diagonal ממוקם המרכז המסחרי הגדול והחדיש הזה. מלבד מבחר חנויות מרשים, יש כאן גם אזורי משחק מיוחדים לילדים וטיילת גדולה שמשקיפה על הנוף. המתחם מחולק לשלוש קומות על פי נושאים, בקומה הראשונה ישנן טלוויזיות, אלקטרוניקה וציוד לבית, בקומה השנייה אופנה, עיצוב וטיפוח ובקומה השלישית מגוון של מסעדות מפנקות. בין היתר תמצאו כאן חנויות מותגים כמו: United Colors Of Benetton, Lacoste, Nike ו- Hush Puppies. ואולי החשוב ביותר סניף הפרימארק המקומי נמצא פה.
פתוח בימים שני עד שבת בשעות 10:00-22:00 (מסעדות פתוחות עד 01:00).
כתובת:
 Avinguda Diagonal 3, תחנות Fòrum, El Maresme






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה