יום רביעי, 15 בנובמבר 2017

המלונות המומלצים בבודפשט


המלונות המומלצים בבודפשט

כאן כנראה לא תתאכסנו...בנין הפרלמנט
בודפשט הנהדרת מלאה בבתי מלון בכל הרמות ובדירות אירוח נהדרות. המחירים בעיר זולים ולכן האירוח בבתי המלון לא יוצא יקר. אני ממליצה, אם בוחרים במלון, ללכת כבר על מלון מעולה שיעלה לכם הרבה פחות ממלון דומה בכל עיר אחרת באירופה (או ניו -יורק).
בכל הנוגע לדירה, ההיצע הוא גדול מאוד. היתרון בדירה הוא הגמישות בארוחות כך שאם רוצים ניתן לאכול בדירה וכמובן המיקום שלהן בבניינים אותנטיים ובמיקומים טובים. בנוסף, לאחר שיחה עם בעל הדירה ששכרנו בבודפשט, הבנתי שהמשכורת הממוצעת של ההונגרים היא נמוכה מאוד ולכן נראה לי שאם אני שוכרת דירה אני למעשה מפרנסת אדם שבאמת נהנה מהכסף ולא איזו רשת מלונות מפלצתית המעסיקה מאות עובדים בשכר מינימום. בכל אופן, ברשימה שלי אני כוללת את המקומות שהתאכסנתי בהם ואהבתי, מקומות שחברים המליצו לי ובסוף לא הייתי בהם(אי אפשר להיות בכל המקומות) ומקומות שקיבלו הרבה המלצות. על כל מלון או דירה אכתוב גם מה אני יודעת עליו.
אני מציעה לעבור על כולם, להיכנס לדף שלהם, להשוות מחירים, מיקומים ותנאים ואז להחליט.
תהנו


1. InterContinental Budapest- מלון חמישה כוכבים מפנק ונהדר. מיקום מושלם על גדות הדנוה וקרוב לכל דבר. לא ישנתי בו אבל התארחתי באיזורים הציבוריים שלו והוא מלון מרשים ומפנק ביותר. המחיר שלו יקר יותר ממלונות אחרים בעיר אבל זול ביחס לתמורה שהוא נותן. נראה לי שבפעם הבאה שלי בעיר אני גרה בו. עם ציון של 9.2 הוא בהחלט בחירה ראויה. תתרשמו ממנו כאן

2. Kempinski Hotel Corvinus Budapest עוד מלון חמישה כוכבים מעולה ביותר. היתרון בעיר הזאת שאפשר ללון במלון כזה יוקרתי ומדהים חמישה לילות במחיר של לילה במלון מעפן באילת. לא לנתי במלון הזה אבל קיבלתי עליו המלצות חמות מחברים שחזרו ממנו מסוחררים.הוא קיבל ציון נהדר של 9.3. תבדקו אותו כאן

3. Budapest Marriott Hotel מלון חמישה כוכבים שישראלים אוהבים מאוד. לא יודעת למה, כנראה בעיקר בגלל המיקום. אבל לא רק. מדובר במלון באמת מצוין שקיבל דירוג של 9.0. אני באופן אישי פחות התחברתי אליו אבל אל תפסלו אותו הוא שווה בדיקה והשוואה. ומי יודע? אולי תתאהבו בו. תתרשמו ממנו כאן

4. Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest - טוב, זה מלון מטורף ללא ספק. ואם הוא לא היה מתומחר כל כך יקר הוא ללא ספק הי במקום הראשון ברשימה שלי. מלון חמישה כוכבים מדהים ביותר. ממוקם נהדר על גדות הדנובה. הציון שלו הוא 9.8 ובלי להתארח בו אני משערת שזה מוצדק. מאחר והמחירים במלונות כאלו משתנים מאוד בהתאם לתאריכים והעונות אני ממליצה לכם להכניס אותו להשוואה שלכם, כי אם, במקרה, תקבלו מחיר טוב, אני ממליצה לחטוף אותו(ואז לחזור ולספר לי איך היה) הנה, תתרשמו ממנו כאן

5. Corinthia Hotel Budapest-  על מלון חמשת הכוכבים הזה קיבלתי המלצה מחברה ששהתה בו עם בעלה לחגיגות יום ההולדת שלה. הוא מפואר מאוד ומפנק. הציון שלו הוא 9.3 ולדעתי הוא יכול לקבל יותר, רק המיקום טיפה מרוחק מהאיזורים שתיירים אוהבים (בעיני לא מדובר בחיסרון אבל זה אישי). בהחלט מלון ששווה להכניס לרשימת הבדיקה שלכם. תבדקו בעצמכם כאן.

6. Hilton Budapest- גם במלון הזה לא השתכנתי (כן,כן, לצערי) אבל נהניתי לא פעם ולא פעמיים מהשטחים הציבוריים שלו. המיקום שלו, בסמוך לטירת בודה קצת שונה מכל המלונות האחרים ומספק לאורחיו חוויה מעט שונה. הנופים הנשקפים מהחלונות שלו הם פריסלס (ממליצה להזמין חדר עם נוף לדנובה). נכון, הוא לא זול אבל אם הוא מתאים לאופי החופשה שלכם לכו עליו. תוכלו לראות אותו כאן.

דירות בבודפשט:

בעיני, הרבה פעמים יותר כיף להתארח בדירה מאשר במלון. בעיקר כשלא מדובר בזוג. יש יותר איזורים כלליים, יותר מרחב ופרטיות ונעים מאוד. פעמים רבות הדירות נמצאות באזורים יותר כיפיים ופחות תיירותיים. יש מספר דרכים למצוא דירה טובה: הראשונה דרך האתר AIRBNB שהוא אתר אמין מאוד שמספק לכם גב במידה ויש בעיה כלשהי. שווה לעשות שם חיפוש קודם כל. אם תרצו תוכלו לקבל גם 42$ מתנה להזמנה הראשונה שלכם באתר כאן.
אפשרות שניה היא למצוא דירה דרך אתרי חיפוש המלונות הרגילים, כאן למשל.
אספתי לכם כמה דירות שאני אהבתי במיוחד או ששמעתי עליהן שבחים רבים:

1. Silhouette Downtown Apartment -  זו הדירה המקסימה שאנחנו התארחנו בה. היא מכילה עד 4 אנשים. המיקום שלה נהדר, ברובע היהודי שוקק החיים, קרוב מאוד לשתי תחנות מטרו שונות. הדירה נקיה מאוד ומאובזרת היטב. הבנין עצמו עתיק ומקסים. ממש מרגיש כמו לגור בעיר. יש שני סופרים בטווח 2 דקות הליכה. בעל הבית היה מקסים וממש עזר לנו בכל מהלך הטיול בטיפים והמלצות על מקומות. תראו כאן את הדירה.

2. 7seasons Apartments Budapest - מלון דירות שמקבל המון המלצות. למעשה מדובר בשני מתחמים סמוכים זה לזה, הנמצאים בלב ליבו של הרובע היהודי, ממש מעל כל מקומות הבילוי השווים ביותר. הדירות עצמן מעוצבות מקסים, מרווחות מאוד ונקיות. הסיבה היחידה שאנחנו לא לקחנו דירה שם היא שהמחיר שלה היה יקר יותר בתאריכים שהיינו. בבדיקה שעשיתי על תאריכים אחרים היא היתה גם זולה יותר, אז לדעתי שווה לבדוק אותה. הנה,תראו אותה כאן.

תגובה 1:

  1. תודה ענקית על הפוסט! היה נחמד להיתקל בו, חזרנו בשבוע שעבר מבודפשט וחוץ מהקור המקפיא היה פשוט נהדר. ישנו במריוט והיה ממש אחלה. טסנו עם אל על up אז יצא שגם חסכנו כמה גרושים על הדרך. נראה לי שהחוויה הכי טובה שלנו מהטיול הייתה הסיצ'ני, לשבת בבריכה חמה כשיורד עליך גשם ומסביב בנייה אירופאית ישנה - מטורף!

    השבמחק